TAGBOARD Follow




The template : Jaehyun
2nd blog : S E R A B A I

# What?!

# Bismillahirahmanirahim.
Hmm, harini aku tak tidur seharian. Aku dah ambik part-time jadi burung hantu. Tiap hari aku tidur lambat, maka makin lama mata aku jadi macam mata panda! (comel apa mata panda) Bapak aku hari-hari tanya kenapa mata aku, lepas tu dia membebel. Biasalah, ayah mana tak risau. Cemna kalau aku jatuh sakit? Cehh, orang lain sibuk risau pasal aku. Aku sendiri tak risau pasal diri aku. Ni pun aku rasa tak sedap badan. Bahu aku 24 jam sakit. Bila aku diri aku rasa semua benda terbalik. Rasa nak pengsan. (padan muka kau) Haha. 




Alahaii, comelnya mamat ni. Kenapalah rookie ni selalu rosakkan aku punya bias list? Rookie jangan ngada-ngada nak comel kay. Haha. (Zelo no. 1) Bhahaha. 
Hmmp! Kazen Niel kata Niel sakit, suspek denggi. Aku taktwulah nak percaya or tak. Tapi serious aku risau gila babeng! (itu tandanya sayang) Hahaha. Niel, awak pergilah hospital kay. Dengar cakap saya! Haha. (main paksa orang lak aku). Aku sebenarnya tak reti nak tulis entry panjang menjela macam korang. Sebab idea selalunya takde bila aku nak tulis. Bila aku tak nak buat entry, berlambak datang idea tu! Ciss. Mom I Love You Jahat tau idea ni. Suka buat aku cemni. Bhahaa. 
Ahhhhh, aku tak sabar nak pergi sekolah! Aku dah form 3 rupanya. Cepat sangat masa berlalu. Makin lama aku makin tua. Makin lama kubur makin dekat! Ya Allah! :')



Yahoooooo, Btob sekarang ada dekat Malaysia! Welcome Oppa ;)
Bukab btob je. Super Junior and Exo pun ada! Wah, ramainya. Kopak duit mak aku cemni. Hahaa, macam aku pergi konsert dorang. Tiket mahal sangatlah. Tsk, tunggu aku besar nanti. Aku akan pergi jugak konsert dorang! Eunkwang oppa :')  
Hope one day C-Clown datang Malaysia! Aku konfem pergi konsert dorang. Semuanya untuk Ray seorang. (dia aku punya! Don't take) Perasan je. Takpehlah, suka hati akulah. Hahahaa. Ray comel kan? Dia lagi comel dari KangJun! Ramai suka KangJun. Tapi aku suka Hyunil/Ray :) Aku tak nak minat Junnie sebab konfem dia ramai peminat. Yelah, kan dia hensem. (Ray lagi hensem++) Tak, semua hensem. Dan dorang yang buat aku jadi gila! Gila yang teramat. Semoga suatu hari nanti aku dapat jumpa dengan dorang. ._. Good Morning korang!