TAGBOARD Follow




The template : Jaehyun
2nd blog : S E R A B A I

# Sensitif

# Bismillahirahmanirahim.
Hai korang. Aku harini nak cerita something yang mungkin agak bodoh bagi korang. Tapi bagi aku, ianya sesuatu yang membuatkan aku JELES . Memang menda ni takda apa-apa sebenarnya. Tapi kalau dah nak jeles. Ingat semua! Jeles tanda sayang -.- Haha, terlebih sayang letu. Seperti mana yang aku dah tulis dalam Facebook aku. Amanina Cyieka. Aku promote Facebook sendiri -.- Eh, lantaklah. Okay sambung .


Biar aku ceritakan situasi sebenar. Pada mulanya si A kapel dgn si P. Then, si P ni sebenarnya PlayGirl. Satu hari si P ni mintak clash dgn si A ni. Si A ni pulak dah terlebih sayang dekat si P. Dengan berat hati.. Si A ni pun lepaskan si P ni. Then, dalam 2/3 hari si C mintak kapel dekat si A. Si A pun exceptlah. Tapi sebenarnya si A ni still sayangkan si P ni. Tapi si C ni tak kesah. Cool kononnya. Si C ni selalu stalk facebook si A ni. Dan dia nampaklah segala post yang berkaitan P ni. One day, si P ni cakap dia rindu si A ni, nak itu ini bagai. Pastu, si C ni terbaca post tu. Hamboih, susah! Si C ni dulunya cool, tapi entah kenapa dia jadi terlampau sensitif. Maybe dia sayangkan si A ni sgt-sgt. Lepastu, si A ni pulak pergi layan si P ni. Pergh -.- Tragis. Si C ni pun merajuk dalam diam tanpa pengetahuan si A. Si C pun cerita dekat aku. Then dia kata dia sedih. Kenapa perempuan tu menggedik nak pakwe dia. Sedangkan dulu dia buat si A ni macam pampers. Pakai buang
Korang faham tak apa yang aku nak sampaikan ni? Aku sendiri takfaham. Hope korang faham. :) 
Uwaaah, lagi 22 hari aku akan bergelar pelajar tingkatan 3 -.- Last PMR victims. Huhu, aku taknak. Aku takut. Tapi aku tetap kena hadapi. So, aku dah buat perancangan. 1/1/2013 adalah tarikh aku akan tutup semua account Facebook, Twitter dan sebagainya. InShaaAllah 8A dalam tangan. Aminn. Korang pun doakan untuk aku yaa :)