TAGBOARD Follow




The template : Jaehyun
2nd blog : S E R A B A I

# Here we go.


# Bismillahirahmanirahim.

Assalamualaikum, korang sihat? Baguslah kalau sihat!
Petang tadi aku baru balik dari Perak. Family holidays! Best sangat. Tapi, kaki aku sakit sebab mandi lama sangat dalam kolam renang tu. Otot aku terus kejang. Malam tu aku nagis sebab takleh nak tidur, kaki sakit! Hahaha, macam budak-budak je. Tapi, memang sakit ya amat! Aku nagis, tapi takde sape pedulikan aku sebab dorang tengah tidur masa tu. Dah, aku malas nak ingat pasal menda tu. Sekarang kaki aku dah elok, dah baik. Dan sekarang masa untuk menaip di blog ni. 


That's my tattoo. Tapi boleh padam, ni macam sticker je. Okay! Firstly masa pergi Perak tu, aku pergi Sungkai. Air panas Sungkai, dekat Kuala Klah. Alah, dekat Felda tu la. Searchlah google kalau nak tau pasal menda tu. Masa dekat situ aku nampak ada mamat hensem dengan geng dia. Wow, comelnya beliau -,- Berdarah hidung aku. Haha, gewdicks je. Tapi mamat tu umur dia dalam form 3/4, mungkinlah. Aku tak reti nak teka-meneka umur orang ni. Tapi dia memang comel, dahlah putih. Bhahaha, curang sekejab. Biasalah, perempuankan cepat suka dekat seseorang. Alah suka main-main je, bukan betul-betul. Sekali dua pandang je suka. Then buat taktahu. Lepastu masa dekat situ, tak saje je guna pelampung kononnya macam budak kecik. (padahal memang taktwu berenang) Then, ada abang tu sengaja je simbah-simbah air dekat aku, lepastu kutuk-kutuk. Aku pun terpaksalah keluarkan suara betina aku -.- Oi, janganlah. Sepak kang! (macam kuat je aku ni, bhahahah)  Abang tu dahlah sexy. Pakai boxer paras atas lutut. Aurat oi aurat! Habis pedih mata aku lepastu. Siap kau mamat! See you in the court. Ngeeee,


Andai kau pergi.. Then, malam tu aku merana dengan sakit kaki. Padan muka! Orang lain tak sakit kaki macam aku pun, aku punya kaki je yang mengada-ngada macam tuan dia. Hmmmph! Esok harinya aku pergi ... *skip hari kedua, terus yang ketiga* Zoo Taiping! Tapi x masuk pun, lepak dekat kawasan zoo je. Siap buat Sand Art tu. Dah bertahun aku tak buat menda alah tu. Nasib baik masa tu free, pheeww selamat duit. Masa tengah lepak tu, ada pulak RTM buat shooting. Berita mungkin, dah aku masuk tv secara tak sengaja. Nasib baik dia tak temu ramah aku, kalau tak... Memang dia temu ramah batu jelah. Aku dahlah segan, masuk tv pulak tu. Dekat zoo tulah aku buat tattoo sticker. Lepas pergi Zoo Taiping, aku pergi Kuala Gula. Makan ketam lembut! Sedap woii, tapi agak expensive lah. Biasalah ketam. Kalau korang nak rasa ketam tu, pergilah dekat Kuala Gula. Restoran terapung, sebelah chalet. Memang bestlah makan dekat Restoran terapung tu, yang lagi best bila ada bot lalu, memang bergoyang-goyang restoran tu. marilah bergoyang, ewahhh ~ Lepastu aku pun pulang ke Keyyel sebelum balik Melaka semula. Dan sekarang aku berada diMelaka! Home sweet home :)  -Pen off