TAGBOARD Follow




The template : Jaehyun
2nd blog : S E R A B A I

Twinkle :#



//Bismillahirahmanirahim.
Fuh, dah berkurun aku tak update blog. Dah bersawang dah. Hehe.
First of all, aku nak cerita pasal exam yang lepas. Memang frust menongenglah!
Gila teruk, sampaikan Sejarah boleh dapat D?
Am I dreaming? Menangis aku time dapat result. Memang sebelum exam aku banyak main.
So moral of the story, time exam buat betul-betul. Bila belajar tu fokus! 
Jangan asyik fikir pasal pakwe je, opps :#
Kite takde pakwe. Hehe.

Aku dah buat azam baru, ujian akhir tahun aku nak buat betul-betul! Fighting.
Aku taknak turun kelas, buat malu keturunan je. Kesian mak aku. Nenek aku. MakCik aku. 
Sedara aku. Semua yang mengenali aku. Eh, apa yang melalut ni!? Haha, lawak yang tak menjadi -.-
How annoying. Okaylah, aku nak pergi solat Isyak. Bye baby.