TAGBOARD Follow




The template : Jaehyun
2nd blog : S E R A B A I

My baby :#





//Bismillahirahmanirahim.
Aku tak tau apa yang aku nak update malam ni.
Cuma hari ni hari yang agak menyedihkan bagi aku. There's no more him in my diary.
Korang faham tak maksud perkataan tu? Fahamkanlah sendiri. Malas nak terang.

Sebab exam aku yang haritu teruk gila, aku take a step untuk jauhkan diri dari benda yang tak berfaedah.
Aku akan lebih kepada pelajaran lepas ni. Insyallah.
Korang doakan harap aku yang setinggi bintang dilangit ni termakbul. Okay?

One more, aku nak say good luck to my sister-to-be, kononnya.
Good luck for her PMR's examination. Insyallah dia dapat straight A's. Sebab dia tu budak pandai -_-
Jelly aku, haha. Aku sayang dia sangat sangat. Good luck dekat cousin aku jugak. SPM examination. 
Ni lagi satu budak pandai. Haish -.-

Okaylah, aku nak pergi kemas buku untuk esok. Sekolah sekolah sekola ^^ Bye baby.

Harap esok cikgu yang ajar seni takde XD