TAGBOARD Follow




The template : Jaehyun
2nd blog : S E R A B A I

Haih :#



//Bismillahirahmanirahim.
Haih, esok nak kena hantar folio Sejarah, but aku still tertiarap depan lappy ni. Sempat lagi update ._. 
Actually aku malas gila nak fikir pasal menda tu, biar lantaklah. *Pemalas. Esok-esok jelah aku buat.
Dekat sekolah. Lagipun konfem ramai kawan aku yang belum siap. Haha. Aku tau -.- 
Lagi-lagi geng aku. LOL. 


Oh damn shit. 2 weeks to go. Exam akhir tahun. Wargh, aku takut la ._. Kang tak dapat score, mcm mana? 
Kalau turun kelas, macam mana? Kalau markah teruk, macam mana? Apelah nasib aku lepas ni kan, kan, kan :') Sadness. 

Harap-harap aku berjaya, dapat score semua, dapat stay still kat kelas first tu :)
Hope dapat buat mak aku senyum again and again. Smile omma!
Saranghae omma, appa <3
Okaylah, aku nak kemas buku. Good night baby. ByeBye.