TAGBOARD Follow




The template : Jaehyun
2nd blog : S E R A B A I

Day By Day :#



//Bismillahirahmanirahim.
Setiap malam aku update blog, bila aku tengok dekat BlogBuzz tu aku rase semua blog aku punya update.
Dimana hilangnya blogger lain? Mana-mana? 
Aku tetiba rasa macam syok sendiri. Tapi memang pun. Wuahaha.

Hmm, weh korang. Boleh tak aku nak pakwe macam dalam gambar ni ; 


Comel gilakan -.- Tapi tu semua satu angan-angan aku. Tapi aku harap dapat suami or pakwe comel. Aku tak suka laki hensem. Pelik kan? Aku lebih tertarik kepada lelaki comel. Hehe. Menggatal pulak.

Ehhhh, dahlah tuh cerita pasal laki.
Hmmm, esok ada sekolah ganti ._. Malas nak pergi!
Tapi tetap kena pergi sebab harituh aku dah cuti, kan :')
Malam ni aku nak tidur awal #Boleh caye ke?
Haha, okaylah. Esok aku bangun lambat pulak. Memang setiap hari pukul 7 baru nak mandi.
Lambat right? Semua itu normal.
Okaylah esok nak datang awal kat sekolah, tidur dulu. Bye baby.  

Siang tadi kena minyak yang still panas, melecur kaki :'D